O FIRMIE
OFERTA
KONTAKT
JAKOŚĆ
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
JAKOŚĆ

Nadrzędnym celem jest umacnianie i utrwalanie konkurencyjnej pozycji firmy Spin Elektronik sp. j. na rynku usług w zakresie sprzedaży komponentów i podzespołów elektronicznych oraz kompletacji dostaw naszych Klientów.


Jesteśmy stałym dostawcą podzespołów elektronicznych do wielu firm i przedsiębiorstw o charakterze produkcyjnym, badawczym a także militarnym.

Politykę Jakości realizujemy działaniami w ramach wprowadzonego w naszej organizacji systemu zarządzania jakością, który spełnia wymagania normy ISO 9001: 2008 przy pełnym zaangażowaniu całego kierownictwa i wszystkich pracowników.

Dla naszej firmy oznacza to :
  • spełnianie potrzeb Klientów, prowadzenie doradztwa przez kompetentny personel oraz bezbłędną realizację zamówienia,
  • oferowanie towarów o najwyższej jakości,
  • tworzenie wzajemnego zaufania i poszanowania wśród naszych partnerów i dostawców poprzez naszą postawę,
W związku z tym:
  • każda bieżąca dostawa jest rekomendacją dla przyszłej współpracy z naszymi Klientami,
  • dokonujemy wnikliwej analizy potrzeb naszych Klientów,
  • przeprowadzamy analizy naszych dostawców pod kątem ich rzetelności i wiarygodności,
  • weryfikujemy dostarczane przez nas podzespoły,
  • planujemy i dokumentujemy podejmowane działania związane z ciągłą poprawą jakości.
Utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju i stabilizacji naszej firmy